تیم منچستریونایتد در آخرین مسابقه هفته سوم لیگ جزیره، با سه گل مغلوب مهمانش تاتنهام شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ جزیره، تیم های منچستریونایتد و تاتنهام از ساعت 23 و 30 دقیقه دوشنبه شب، در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند که تیم تاتنهام موفق شد با سه گل میزبان خود را شکست دهد.

دقیقه 50 هری کین روی ارسال کرنر دقیق تریپیر ، با ضربه سر گل نخست اسپرز را به ثمر رساند. دو دقیقه بعد لوکاس مورا روی پاس عرضی و زمینی اریکسن به درون محوطه جریمه شیاطین سرخ، با یک شوت توپ را به گوشه دروازه دخیا فرستاد تا اختلاف دو برابر شود. در دقیقه 85 باز هم لوکاس مورا گلزنی کرد و این بار روی یک ضدحمله و با حرکتی فوق العاده اسمالینگ را جا گذاشت و در مصافی تک به تک با دخیا گل سوم تیمش و دوم خودش را به ثمر رساند.

منچستر که این روزها شرایط مساعدی ندارد و مورینیو کاملا تحت فشار انتقادات قرار گرفته، دومین شکست متوالی خود را تجربه کرد و سه امتیازی ماند تا ادامه فصل برای آقای خاص و تیمش دشوار تر شود. شاگردان پوچتینو اما شرایطی کاملا متفاوت دارند و هر سه بازی خود را پیروز شده و در کنار تیم های لیورپول، چلسی و واتفورد ، تیم های 9 امتیازی جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس هستند.


بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

پیروزی تاتنهام مقابل منچستریونایتد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار