مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اعزام ۴۰ دختر ممتاز و یتیم تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس با کمک یک خیّر نیکوکار خبر داد.

اعزام ۴۰ دختر ممتاز به مشهد مقدس به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد لطفی صبح دوشنبه در آیین اعزام دانش آموزان ممتاز کمیته امداد استان بوشهر به مشهد با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم اجرایی کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به خانوار‌های تحت حمایت است گفت: هدف از برگزاری این برنامه ها، ارتقاء سطح فکری، فرهنگی، تقویت باور‌های دینی، مذهبی و ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان تحت حمایت است.

لطفی با بیان اینکه دانش آموزان، دانشجویان و زنان سرپرست خانوار در اولویت برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد قرار دارند، گفت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته، ۴۰ دانش آموز دختر ایتام ممتاز تحت حمایت کمیته امداد در قالب اردوی فرهنگی تربیتی با مساعدت یک حامی نیکوکار به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هزینه اعزام این دختران مددجو، ۲۵۰ میلیون ریال شده است، گفت: این مقدار هزینه از سوی یک خیّر نیکوکار تامین شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه اردو‌ها ۱۲ روزه است، گفت: مددجویان اعزام‌شده علاوه بر بیمه، بسته فرهنگی، وعده‌های غذایی، سوغات و غذای تبرک آستان قدس رضوی را نیز دریافت می‌کنند.

وی همچنین به دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، مراسم مذهبی و ادعیه که برای مددجویان برگزار می‌شود اشاره کرد و گفت: هدف از سفر‌های زیارتی آشنایی با اماکن مذهبی، بهره‌گیری از آموزش‌های متنوع و آشنایی با فرهنگ‌های مختلف ایرانی است.

لطفی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری اردو‌های آموزشی و تربیتی، برگزاری اردو‌های زیارتی، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده با دوره‌های متنوع برای گروه‌های مختلف، برگزاری کانون‌های تابستانی و برگزاری جشنواره‌های مختلف از برنامه‌های حوزه فرهنگی در سال جاری برای مددجویان تحت حمایت است.

انتهای پیام/م

اعزام دختران ممتاز بوشهری به سفر زیارتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.