مدیرکل روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر از افتتاح ۸۹ پروژه عمران روستایی در استان بوشهر طی هفته دولت خبر داد.

افتتاح و بهره‌برداری از ۸۹ پروژه در روستا‌های استان بوشهر به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  فاطمه دهقانی ظهر دوشنبه در افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش بردخون اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در روستا‌های استان بوشهر صورت گرفته است.

وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۸۹ پروژه در روستا‌های استان بوشهر طی هفته دولت، خاطرنشان کرد: از مجموع ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه مبلغ ۴۵ میلیارد ریال در حوزه روستایی شهرستان دیر هزینه شده و هفت هزار تن قیر رایگان در روستا‌ها توزیع شده است.

مدیرکل روستایی و شورا‌های استانداری بوشهر از همدلی و همراهی همه مسئولان در رفع مشکلات مردم تقدیر کرد و افزود: مشارکت دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی در این دولت مانند گذشته بی نظیر بوده است.

فرماندار دیر نیز گفت: ۳۹ پروژه در شهرستان افتتاح یا آغاز شد که اعتباری معادل ۲۸۳ میلیارد ریال هزینه شده و ۵۰ میلیارد آن آغاز اجرای پروژه‌ها بوده است.

حمزه اعتماد با تقدیر از تلاش همه مدیران و تلاشگران افزود: با وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان به خدمت رسانی صادقانه ادامه دهیم و با تلاش مضاعف برای رفع مشکلات و پاسخ به مطالبات مردم فعالیت کنیم.

انتهای پیام/م

افتتاح ۸۹ پروژه عمران روستایی در استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.