مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از اتمام عملیات گازرسانی به پنج روستا در استان خبر داد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه شهبازی مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه از اتمام عملیات گازرسانی به پنج روستا در استان خبر داد و گفت: مشعل گاز این روستاها در چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان کنگاور روشن شد.

وی گفت : امروز روستاهای زرده، سراب فش، حصار، هزارخانی و رشتیان با جمعیتی افزون بر 250 خانوار در بخش روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی افزود: همچنین همزمان کلنگ عملیات گازرسانی به 6 روستای قزوینه، حاجی آباد، سرمست، دهنو، توشمالان و قاسم آباد به زمین زده شد که کل اعتبار تخصیص یافته برای 11 روستای مذکور 60 میلیارد ریال بوده است.

شهبازی در ادامه از کشاورزان و زارعین منطقه درخواست کرد در راستای اجرای پرشتاب و بدون وقفه این پروژه، در زمینه تحصیل اراضیِ محل عبور لوله های گاز ، همکاری لازم را با شرکت گاز استان داشته باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه، در ادامه سخنان خود سال گذشته را یکی از افتخارآمیزترین سالها برای این شرکت دانست و افزود: در سال گذشته با انجام 560 کیلومتر شبکه گذاری و 11 هزار مورد نصب انشعاب ، 27 هزار مشترک به مجموع مشترکان شرکت گاز استان اضافه شد و در زمینه توسعه شبکه گازرسانی، رتبه دوم را در سطح کشور کسب کردیم.

وی افزود: هم اکنون 61 درصد جمعیت روستایی استان در قالب یک هزار و 100 روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند که 50 درصد این روستاها در 2 سال اخیر گازدار شده اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

جمعیت 250 خانواری روستاهای کرمانشاه گازدار شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.