نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: امروز کشور مقداری دچار بی برنامگی شده و در مورد تحریم ها مشخص نیست چه برنامه خاصی وجود دارد.

امروز کشور مقداری دچار بی برنامگی شده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حاشیه نشست اقشار این جبهه که عصر امروز دوشنبه ۵ شهریور برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که فضای جلسه فردای مجلس برای سوال از رئیس جمهور را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: فکر می کنم عاقلانه ترین و منطقی‌ترین کار این است که مجلس و دولت براساس منطق و واقعیت ها راه خود را دنبال کنند و کرامت هردو که دو رکن مهم کشور هستند به خوبی حفظ شود.

وی با بیان اینکه مجلس در طرح‌های خود به دنبال پاسخگویی به دغدغه معیشت مردم و مسائل سیاسی و اقتصادی کشورمان بوده، اظهار کرد: رئیس جمهور باید براساس منطق و احترام متقابل کار خود را انجام دهد.

چمران ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس و رئیس جمهور بر اساس همین منطق جلو بروند جلسه خوبی شکل خواهد گرفت.

نایب رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب تصریح کرد: امروز کشور مقداری دچار بی برنامگی شده و در مورد تحریم ها مشخص نیست چه برنامه خاصی وجود دارد.

وی افزود: درست است که برنامه‌هایی برای مقابله با تحریم‌ها تنظیم شده، اما برای تمام جزئیات و فروش نفت و چگونگی پس گرفتن پول نفت باید برنامه های خاصی داشته باشیم. قاعدتا دولت اگر این کار را کرده یا می‌خواهد انجام دهد گفتنش برای نمایندگان مجلس و مردم می‌تواند آرامش‌بخش باشد تا مردم نیز امیدوار شوند و نبینند که روز به روز زندگی‌شان سیر قهقرایی را طی می‌کند.

وی افزود: نمایندگان مجلس نمی‌خواهند که دولت را زیر فشار بگذارند بلکه می‌خواهند کمکش کنند. بنابراین دولت نیز باید مجلس را به کمک بطلبد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۷
چرا کسی به فکر مشکل معیشت مردم نیست
آخرین اخبار