دکتر نعمت الله(احمد) مدیحی پزشک باسابقه و خوشنام کاشان و یار دیرینه نقاش و شاعر بزرگ معاصر سهراب سپهری و ازپزشکان نمونه ، متعهد و با اخلاق دیار غیاث الدین جمشید کاشانی درگذشت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان معاون استاندار و فرماندار کاشان در پیامی ضایعه درگذشت این پزشک باسابقه ، خوشنام و پیشکسوت خطه فرهنگی کاشان مرحوم دکتر نعمت الله(احمد) مدیحی را موجب تالم و تاثر دانست و گفت: رجاء واثق دارم  خدمات و زحمات ارزشمند آن مرحوم که از پزشکان نمونه ، متعهد و با اخلاق منطقه و شهرستان کاشان بوده و عمر پر ‌برکت خویش را صرف خدمت به مردم عزیز نموده اند، توشه ای ارزشمند برای روح پرفتوح آن عزیز از دست رفته در جهان آخرت خواهد بود.

 وی ، در ادامه این پیام افزود : اینجانب فقدان این طبیب حاذق را که از هنردوستان و همچنین از یاران دیرینه نقاش و شاعر بزرگ معاصر "سهراب سپهری" نیز بودند به خانواده محترم ایشان ، جامعه پزشکان و همچنین مردم هنرپرور دیار فرهنگی کاشان تسلیت عرض می کنم و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند منان رحمت واسعه و برای بازماندگان گرامی صبر و شکیبایی مسألت دارم.

احمد مدیحی پیرترین پزشک کاشان و از پزشکان عمومی شهر اما بسیار حاذق و کار آزموده بود که سالیان سال در مطب خود به درمان بیماران می پرداخت . بسیار شوخ طبع و با گذشت بود . به سوگند بقراط که خورده بود بطور عملی وفادار بود . از حرص و مال اندوزی به دور بود و با پایین ترین تعرفه و در صورت نیاز رایگان بیمار را ویزیت می نمود .

شایان ذکر است: آیین تشییع روانشاد دکتر نعمت الله مدیحی امروز ساعت 16:30 امروز دوشنبه پنجم شهریورماه از زیارت حبیب بن موسی به طرف دارالسلام کاشان و آیین ترحیم نیز امشب ساعت 20:30 در مسجد جامع زیارت حبیب بن موسی(ع) کاشان برگزار می شود.

انتهای پیام/م

درگذشت احمد مدیحی پیرترین پزشک کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.