معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: از افزایش کمک‌های بلاعوض و تسهیلات در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه طی مصوبه روز گذشته هیئت دولت خبرداد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه اظهار داشت: زلزله سال گذشته استان کرمانشاه ۵۰۰۰ میلیارد تومان خسارت اولیه وارد شد که دولت در فاصله‌ای کوتاه اعتبارت و منابع لازم را تخصیص داد.

وی با اشاره به اینکه امروز هفت هزارمین واحد روز‌هایی بازسازی شده با حضور وزیر کشور افتتاح شد عنوان کرد: براساس برنامه تدوین شده ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نوع یک تا پایان شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سالاری با بیان اینکه کار بازسازی مناطق زلزله‌زده استان سال آینده به اتمام می‌رسد گفت: با حرکت و توان مردم و تلاش نمایندگان دولت بازسازی واحد‌های شهری نیز تا قبل از شهریور ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: افزایش قیمت‌ها در چند ماه اخیر در امر بازسازی نگران‌کننده بود که خوشبختانه در این راستا و طی مصوبه هیئت دولت پنج میلیون تومان بلاعوض و پنج میلیون تومان وام روستایی و ۱۰ میلیون تومان شهری به زلزله‌زدگان پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

کمک به زلزله زدگان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.