رئیس هیات موسس جمنا گفت: دشمن سعی بر سیاه نمایی از شرایط فعلی کشور دارد، زیرا تضعیف روحیه مردم از اهداف آنها است.

دشمن و جریان نفاقِ داخلی سعی بر سیاه نمایی از شرایط فعلی کشور دارندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسن رحیمیان  رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب (جمنا) در اولین نشست برگزیدگان اقشار این حزب که امروز دوشنبه ۵ شهریورماه برگزار شد، با اشاره به شرایط امروز کشور اظهار کرد: دشمن و جریان نفاقِ داخلی سعی بر سیاه نمایی از شرایط فعلی کشور دارند، زیرا تضعیف روحیه مردم از اهداف دشمن است. باید تلاش دشمن را برای سیاه نمایی و یاس آفرینی خنثی کنیم.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در وصیت نامه شان ادامه داد: اینکه حضرت امام در وصیت نامه خود می‌گویند با دلی آرام و قلبی مطمئن سفر می‌کنم، نشان می‌دهد ایشان به آینده انقلاب امیدوار بوده اند.  امروز هم هزاران نفر حاضر هستند جان خود را فدای امام زمان و نایب ایشان کنند.  

رحیمیان با اشاره به شرایط حاکم بر رابطه ایران و عراق در جنگ تحمیلی تصریح کرد: زمانی عراقی‌ها ایرانیان را مجوس می‌خواندند، اما امروز صد‌ها هزار جوان در حشد الشعبی حضور پیدا می‌کنند تا در محور مقاومت جان خود را فدا کنند.  

وی ضمن اشاره به جنگ ۳۳ روزه گفت: بیش از شانزده سال از جنگ ۳۳ روزه گذشته است، اما اسرائیل همچنان از رویارویی با حزب الله واهمه دارد. امام درحالی صدای خرد شدن استخوان مارکسیسم را شنید که خودشان و رقبای آنها این را متوجه نشده بودند، همه دیدیم که این پیش بینی امام نیز به وقوع پیوست‌. حضرت امام خمینی این روز‌ها را می‌دیدند که نسبت به انقلاب و آینده آن مطمئن بودند.

رئیس هیئت موسس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با اشاره به قدرت مردم اظهار کرد: اینکه امام خمینی (ره) می‌فرمایند این انقلاب پرچمی است که باید به دست شما به صاحب اصلی اش سپرده شود، منظور از شما نه مسئولان که همین مردم هستند.  روزی که امام فرمودند: ما به لطف خدا دست تجاوز و ستم هر ستمگری را می‌شکنیم، صدام در اوج قدرت بود؛ ایشان با عنایت به حضور مردم این سخنان را فرمودند.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکات دفاع مقدس و خون شهدا داریم گفت: داعش را برای سرنگونی جمهوری اسلامی راه انداختند، ولی این حوادث برکاتی برای جمهوری اسلامی داشت، به طوری که امروز اقتدار جمهوری اسلامی در کنار مرز‌های اسرائیل به خوبی مشخص است.

رحیمیان با بیان اینکه جبهه مردمی نیروهای انقلاب دستاوردهایی در گذشته داشته، افزود: جبهه مردمی تجربه های ارزشمندی بدست آورده است،ان شالله قوی تر از گذشته، با حداکثر توان و برطرف شدن هرگونه نقطه ضعف به وحدتی بین نیروهای انقلاب برسیم.

وی با بیان اینکه اصطلاحات چپ و راستی، اصطلاحاتی است که از خارج آمده است،گفت: هدف ما گردهمایی نیروهای انقلاب است، حزب و گروه برای ما اهمیتی ندارد، شاخص اصلی ما اسلام نابی است که حضرت امام برای ما تبیین کرد. باید کمر همت را برای تحقق آنچه قرار است حتما محقق شود ببندیم و دچار جفا نشویم، چراکه آینده کشور بسیار روشن است.

رحیمیان با اشاره به سخنان امیدآفرین رهبر انقلاب ادامه داد: اگر کسی آینده را روشن نبیند آیا جرات می‌کند به این صراحت از روشن بودن آینده انقلاب صحبت کند؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار