معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دراین طرح که باهمکاری سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای اجرا می‌شود هردانش آموز دوره اول متوسطه یک مهارت را می‌آموزد و گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کند.

جرای طرح ایران مهارت برای دانش آموزانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در پایان شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه دوره دوم سراسر کشور در مشهد افزود:دراین طرح که باهمکاری سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای اجرا می‌شود هردانش آموز دوره اول متوسطه یک مهارت را می‌آموزد و گواهینامه پایان دوره دریافت می‌کند.

وی با اشاره به طرح کاشف تصریح کرد:دراین طرح که باهمکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران درحال انجام است توانمندی‌های دانش آموزان در مهارت‌های مختلف شناسایی و درصورت ارائه طرح وتایید، از دانش آموزان حمایت می‌شود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش برگزاری جشنواره‌های علمی ومهارتی در رشته‌های مختلف را فرصت مناسبی دانست و گفت:این موضوع باعث می‌شود تا دانش آموزان از حالت تئوری خارج شده ومهارت‌های عملی را نیز بیاموزند.

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی هم ازکم وکیف برگزاری این مسابقات گفت:دراین دوره به میزبانی مشهد بیش از 200 دانش آموز از سراسرکشور شرکت کردند که در پایان بیش از 50 نفر در بخش انفرادی و گروهی تجلیل شدند.

وی افزود:برخی دانش آموزان نیز به صورت غیرحضوری دراین مسابقات شرکت کردند وفیلم نتیجه تحقیقات خود را به جشنواره ارسال کردند که مورد بررسی وداوری قرارگرفت.

گفتنی است شانزدهمین دوره ازمسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان دختر و پسر متوسطه دوره دوم سراسر کشور که ازسوم شهریور درمشهد آغاز شده تا فردا ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات آزمایشگاهی دانش آموزان متوسطه دوره دوم سراسر کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.