وزارت جنگ رژیم صهیونیستی از امضای قراردادی برای خرید موشک‌های جدید از یک شرکت نظامی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) یک قرارداد با شرکت «صنایع نظامی اسرائیل» برای ساخت سامانه های موشکی جدید و خرید آنها به ارزش میلیونها شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) امضا کرد.

بر اساس اعلام وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، این موشک های کوتاه برد و دور برد می توانند به طور قابل ملاحظه ای بر توانایی این وزارتخانه برای هدف قرار دادن اهداف از فاصله دور و با هزینه پایین تر در مقایسه با دیگر ابزارهای نظامی بیافزایند.

گزارشها حاکی از آن است که خرید این موشک ها به دنبال تصمیم «آویگدور لیبرمن»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای مجهز کردن این وزارتخانه به موشک های نقطه زن در همه محدوده ها انجام شد.

لیبرمن امروز با اشاره به اینکه برد این موشک های نقطه زن بین 30 تا 150 کیلومتر است، ادعا کرد: «ما در حال خرید و توسعه سامانه هایی هستیم که بر قدرت نظامی ما بیافزاید. برخی از این موشک ها هم اکنون در حال تولید هستند و برخی دیگر هم در مرحله نهایی تحقیق و توسعه قرار دارند. امضای قرارداد خرید این سامانه های موشکی می تواند به ما توانایی پوشش مناطق مختلف با بردهای کوتاه و بلند را بدهد».

دو سال پیش، موشک های «روماخ» زمین به زمین مجهز به «جی پی اس» ساخت شرکت «صنایع نظامی اسرائیل» در عملیات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار گرفت. در ماه اوت سال جاری میلادی هم یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این وزارتخانه قصد دارد حدود 50 درصد از مهمات زمینی را با سلاح هایی با دقت بالا جایگزین کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار