مربی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت: پیش‌بینی ما این بود که مدال طلا و نقره فوق سنگین را به دست بیاوریم و فرقی نمی‌کرد کدام یک از ورزشکاران ما صاحب نشان طلا شوند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی جباری مربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: بهداد امروز وزنه خوبی زد و خدا را شکر هم طلا و هم نقره را گرفتیم. ما هم پیش‌بینی‌مان همین بود که طلا و نقره را به دست بیاوریم. فرقی نمی‌کرد بهداد طلا بگیرد یا سعید. ما حساب شده جلو رفتیم. این چند روز فشار زیادی به ما وارد شد.

وی تصریح کرد: چندتا از بچه‌ها اوت کردند. خیلی‌ها به ما می‌گفتند چرا وزنه‌های سبک نگرفتید که بچه‌ها در جدول بمانند؟ مثلا اگر ما برای "براری" وزنه سبک می‌گرفتیم، اما مدال نمی‌گرفت چه فایده‌ای داشت؟ اینجا رده‌بندی بر حسب مدال است و با مسابقات جهانی و آسیایی فرق می‌کند. ما اینجا باید مدال بگیریم. چه چهارم شود، چه دهم شود و چه اوت کند فرقی نمی‌کند. درست است در صورت اوت شدن از لحاظ بار روانی فشار روی تیم ایجاد می‌شود، اما در چند روز گذشته فشار‌ها از بیرون روی ما زیاد بود. روز آخر هم در کادر فنی استرس به وجود آمد. اما خدا را شکر بچه‌ها ۲ مدال گرفتند.

او در مورد خداحافظی بهداد بیان داشت: برای بهداد آرزوی موفقیت دارم. باید به فکر جایگزین خوب برای بهداد باشیم که البته نفر جایگزین داریم. حالا نوبت جایگزین است که تلاش کند و بتواند پا جای پای قهرمانانی مثل بهداد سلیمی، سعید علی‌حسینی و حسین رضازاده و قهرمانانی که در فوق سنگین داشتیم بگذارد.


بیشتر بخوانید:سلیمی: برای این مدال جنگیده بودم/خداحافظی ام احساسی نیست

خداحافظی بهداد سلیمی از ورزش قهرمانی

برخواه: بهداد در رقابت‌های وزنه برداری آسیا مردانه جنگید


انتهای پیام/

اظهارات جباری پس از کسب مدال دو طلا خوشرنگ در دسته فوق سنگین وزن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار