ملی پوش کاراته گفت: تماشاگرانی هم که از کاراته سر رشته ندارند متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیم نهایی شدند.

پورشیب: تماشاگران هم متوجه ناداوری شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ذبیح‌الله پورشیب ملی پوش کاراته کشورمان بعد از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا بیان کرد: خدا رو شکر که به حداقل مدال رسیدم. نمی‌خواهم از داوری صحبت کنم، همه دیدند حتی تماشاگرانی که از کاراته سر رشته ندارند متوجه ناداوری در دیدارم با رقیب کویتی در مرحله نیم نهایی شدند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد:  پیش از 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت. در مسابقات روز گذشته داوران اروپایی بی‌طرف بازی‌ها را قضاوت کردند اما در بازی من 2 داور آسیایی مسئول قضاوت بازی شدند.

پورشیب افزود: به ضربات من امتیاز ندادند. ضربه‌های سه امتیازی من کاملا مشهود بود اما داورها امتیاز نمی‌دادند.تلاش‌های ما به هدر می رود و کسانی که حقشان طلا نیست به مدال می‌رسند.

ملی پوش کاراته عنوان کرد: تمام تلاش برای رسیدن به طلا بود. این حریفان در لیگ جهانی و بازی‌های آسیایی هیچ جایگاهی ندارند و در برابر بچه‌های ما حرفی برای گفتن ندارند اما در بازی‌های آسیایی با دست‌های پشت پرده به مدال می‌رسند.


بیشتر بخوانید:

مدال برنز کاراته مردان به پورشیب رسید

پورشیب از صعود به فینال کاراته بازماند

مدال طلای کاراته بر گردن عسگری

مدال برنز کاراته به پگاه زنگنه رسید

راهیابی عسگری به فینال کاراته


انتهای پیام/

اظهارات پورشیب درباره کسب مدال برنز بازی های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار