سرپرست باشگاه استقلال گفت: امیدوارم در نیمه نهایی آسیا هر ۲ تیم تهرانی به مصاف یکدیگر بروند تا نظاره گر برگزاری یک دربی آسیایی در تهران باشیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،فتحی سرپرست باشگاه استقلال درباره بازی امروز تیمش مقابل السد قطر گفت :امروز رنگ مطرح نیست و ورزشگاه به رنگ ایران و کشور زیبایمان خواهد بود و امیدوارم کار را در تهران یکسره کنیم و هواداران نیز تیم را حمایت کنند و  آنها هم نظاره گر بازی زیبا با نتیجه برد باشند تا در دوحه کار راحتی داشته باشیم و بتوانیم صعودمان را جشن بگیریم.

او ادامه داد:همچنین برای دیگر نماینده کشورمان تیم پرسپولیس که فردا بازی دارد آرزوی موفقیت می کنیم و امیدوارم در نیمه نهایی هر 2 تیم تهرانی به مصاف یکدیگر بروند تا نظاره گر برگزاری یک دربی آسیایی در تهران باشیم .

فتحی درباره حل مشکلات مالی باشگاه استقلال تا تاریخ 9 شهریور ماه بیان کرد :درصدد هستیم تا به لطف خدا تا آخر هفته جاری مشکلات مالی را حل کنیم و این نوید را به هواداران می دهیم که هیچ گونه مشکل مالی ما را تهدید نمی کند .

سرپرست باشگاه استقلال درباره حضور هواداران در ورزشگاه آزادی گفت :هواداران ایرانی در دنیا و آسیا ممتاز و بهترین هستند و از تمامی آنها می خواهم مهمان نوازی و میزبانی را به رخ آسیایی ها بکشند و البته طرفداران مراقب همه چیز باشند و بهانه دست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ندهند تا خدایی نکرده امتیاز بزرگی همچون میزبانی را از ما نگیرند .یاد دارم با حضور در مالزی زمانی که متوجه شدم باشگاه استقلال به دلیل برخی مسائل 78 هزار دلار جریمه شده بسیار متاثر شدم و و واقعا در شرایطی که بدهی داریم درست نیست که 800 ،900 میلیون تومان جریمه پرداخت کنیم .به همین دلیل از تمامی عزیزان استقلال و حامیان تیم می خواهم که بهانه دست ناظران بازی امروز ندهند .


بیشتر بخوانید:

استقلال ایران - السد قطر/ مصاف حساس شاگردان فریرا و شفر در آزادی

واکنش فتحی به بخشش ۲ بازیکن استقلال


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره بازی استقلال مقابل السد قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار