سید هادی حسینی گفت: فرهنگ آیینه جامعه است و هر چقدر چهره جامعه زیباتر باشد، نمایی زیباتر نیز در این آیینه دیده می‌شود.

جامعه زیباتر فرهنگ شکیل تری را به تصویر می کشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید هادی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: فرهنگ به‌ مثابه یک چراغ است که به نور آن می‌توانیم از مرز‌های زمان و مکان بگذریم و پیش پایمان را به‌وضوح ببینیم لذا باید گفت: فرهنگ راهنمای ما در سبک زندگی قلمداد می‌شود و از این بابت دارای اهمیت فراوانی است.

وی بابیان اینکه فرهنگ پدیده متمایزی است که ایران اسلامی به داشتن آن افتخار می‌کند، تأکید کرد: مدیریت فرهنگی، اما دشواری‌هایی فراوانی نیز دارد چراکه با حساس‌ترین انسان‌ها روبرو است بنابر این از پس چنین میدان خطیری بر آمدن کمی دشوار است.

حسینی ضمن بیان اینکه فرهنگ آیینه جامعه است و هرچقدر چهره جامعه زیباتر باشد، نمایی زیباتر نیز در این آیینه دیده می‌شود، افزود: باید به فرهنگ جامعه احترام بگذاریم و آن‌را مهم بشاریم تا بتوانیم جامعه‌مان را بهتر مشاهده کنیم.

در این مراسم از هفت سال خدمات محمد رضا سوقندی تقدیر و حجت الاسلام فضیلت به عنوان مدیرکل جدید ارشاد اسلامی استان سمنان معارفه شد.

انتهای پیام/ گ 

 حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار