۴۰۰ میلیارد تومان هزینه پروژه های افتتاحی استان ایلام در هفته دولت

استاندار ایلام مبلغ پروژه های افتتاحی استان ایلام در هفته دولت را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی دائم برای ۸۴۰ نفر و اشتغال در حین کار ۵ هزار نفرعنوان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار معاون رئیس جمهور با امام جمعه ایلام افزود: انتظار داریم تمام افرادی که در بدنه حکومت فعالیت می کنند، عملکردهای نظام اسلامی را در مقایسه با حکومت شاهنشاهی بیان کنند.

وی، هفته دولت را فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای نظام دانست و از دولتمردان خواست از این فرصت نهایت استفاده را داشته باشند و ادامه داد: با وجود تحمیل سختی ها، جنگ تحمیلی و تحریم های دشمنان، نظام اسلامی دستاوردهای بزرگی را در بخش های مختلف داشته است.

استاندار ایلام، مبلغ پروژه های افتتاحی استان در هفته دولت را حدود ۴۰۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی دائم برای ۸۴۰ نفر و اشتغال در حین کار ۵ هزار نفر اعلام کرد و افزود: حدود ۱۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه تا دهه فجر امسال در استان آماده افتتاح خواهند شد که به احتمال زیاد ریاست محترم جمهوری با سفر به ایلام آنها را به بهره برداری خواهد رساند.

وی، بهره گیری از ظرفیت چهره های ملی استان ایلام در مرکز در راستای توسعه استان را از دیگر اقدامات درحال انجام عنوان و تصریح کرد: همدلی و هم افزایی مسئولین استان با محوریت نماینده محترم ولی فقیه در استان موجب ایجاد جلسات منطم و تشکیل کمیته های تخصصی شده است.

انتهای پیام/ب

توضیحات استاندار ایلام درباره هزینه های هفته دولت در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.