معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه و بحث بخشش بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی خطیر درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به بازی امروز تیممان برابر السد قطر باید بگویم تیم استقلال امروز تیم استقلال ایران است نه استقلال تهران و در همین راستا امیدوارم با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی تیم السد را شکست دهیم و این برد در قطر نیز برای ما رقم بخورد .

باشگاه استقلال حدود 800 میلیون تومان جریمه شده است 

او افزود:با توجه به دیداری که با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا در هفته گذشته داشتیم متوجه شدیم که باشگاه استقلال نزدیک به 800 میلیون تومان جریمه شده و به همین دلیل از طرفداران تیم فوتبال استقلال می خواهم از انداختن لیزر و ترقه خودداری کنند چرا که باشگاه استقلال یک بار تذکر گرفته و در صورت اشتباه دوباره محروم می شویم .

هواداران کاری نکنند که محروم شویم

او بیان کرد : بنابراین تنها خواهشم از هواداران این است که مسائل امنیتی را رعایت کنند و اجازه ندهند محروم شویم .همچنین این بحث در مورد پرسپولیس هم است و امیدوارم این تیم هم در بازی روز سه شنبه موفق باشد.

امیدوارم ستاره سوم را بدست آوریم

خطیر ادامه داد:امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت مردم و درایت شفر، امشب مقابل السد برنده باشیم و ستاره سوم را تکرار کنیم.

به اعضای تیم در صورت برد مقابل السد پاداش می دهیم

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره بحث پرداخت مطالبات و پاداش به اعضای تیم افزود: به طور حتم در صورتی که بازی مقابل السد را ببریم به اعضای تیم پاداش می دهیم .

بخشش بازیکنانمان ربطی به حضور تاج در تمرین نداشته است

خطیر درباره لغو محرومیت 2 بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه هجمه ای ایجاد شده که رئیس فدراسیون فوتبال طی تماسی که با تورگ رئیس کمیته اخلاق داشته باعث بخشش 2 بازیکن تیم ما شده است ،در حالی که این موضوع درست نیست و  رای صادر شده در مورد بخشش هر 2 بازیکن مربوط به هفته گذشته بوده و اصلا ربطی به حضور تاج در تمرین نداشته است. از طرفی اینکه اعلام کنیم رئیس فدراسیون پادرمیانی کرده و این که عنوان کنند او از یک تیم حمایت کرده است درست نیست  به طور حتم برای شخص تاج 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس فرقی ندارد و حتی می‌توانید در این باره از کمیته اخلاق جویا شوید.این خبر فقط توسط تاج در تمرین منتقل شد و باز هم می گویم رای 2 بازیکن تیممان هفته قبل صادر شده بود.

بدهی ها را باید پرداخت کنیم 

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره نشست با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا توضیح داد: در جلسه ای که با مسئولان آسیا داشتیم در مورد بحث های حقوقی و جریمه‌ها و دیگر موارد صحبت های لازم را انجام دادیم و درباره بحث بدهی ها تمام تلاشمان این است که تا تاریخ 4 روز دیگر مشکلات را حل کنیم و هم اکنون در باشگاه کمیته‌ای تشکیل شده که این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است .همچنین باید اعلام کنم که 4 بازیکن قدیمی استقلال همچون صادقی، تیموریان، طالب‌لو و برهانی مطالباتشان را بخشیدند و امیدوارم مشکل تا تاریخ مشخص شده حل شود.


بیشتر بخوانید :

واکنش فتحی به بخشش ۲ بازیکن استقلال

ديدار مديران استقلال با تاج در تمرين آبى پوشان پایتخت/ تاج در اردوى استقلال حاضر شد

طلبکاران تسویه حساب کردند/ بازیکنان استقلال بخشیده شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.