مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان در نخستین نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری شهر گردشگر در حال معرفی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد جهانشاهی مدیر کل میراث‌فرهنگی ، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: علاقمندان به بازدید از غرفه استان سمنان و اطلاع از فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری این استان می‌توانند همه روزه تا هفتم شهریور ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ از غرفه ۳۰۷ این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بزرگ بازار بزرگ ایران (ایران مال)، روز گذشته و با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و جمعی از مسئولان و سرمایه‌گذاران و غیره آغاز به کار کرد.

جهانشاهی تصریح کرد: ایجاد زمینه‌های تعامل میان ارگان‌های دولتی و بخش‌های خصوصی در شاخه گردشگری، شناسایی مشکلات، موانع و نقاط قوت و ضعف موجود در این حوزه و ارتقای جایگاه این صنعت در میان مسئولان دولتی و مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی افزود:هتل ها، مراکز اقامتی و سیاحتی، موسسات مالی و بانکی و بیمه‌ها، مراکز آموزش هتلداری، نشریات تخصصی و صنایع بالادستی و پایین دستی مرتبط با این بخش از ارگان‌ها و نهاد‌های دخیل در این نمایشگاهند که توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را به معرض نمایش گذاشته اند.

علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به مجتمع نمایشگاهی بازار بزرگ ایران (ایران مال) واقع در انتهای بزرگراه شهید همت غرب از نمایشگاه بین المللی اقتصاد و سرمایه‌گذاری گردشگری شهر گردشگر بازدید کنند.

انتهای پیام / گ

جزئیات معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری استان سمنان در نمایشگاه شهر گردشگر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.