وزیر دادگستری گفت: باید مراقب باشیم در جریان برخورد با مفاسد آبروی افراد بی جهت برده نشود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علیرضا آوایی روز دوشنبه در بدو ورود به فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: برگزاری دادگاه علنی مفاسد اقتصادی برای ارتقا اعتماد مردم موثر است.

وی اظهار داشت: امیدوارم خدا همه به ویژه مسئولان این بخش را یاری کند تا ضمن برخورد با مفاسد، در این قضیه گرفتار زیاده روی نشویم و آبروی کسی بی جهت برده نشود.

وی اظهار داشت: مرز بسیار ضعیفی در این ارتباط وجود دارد که لازم است در این مسیر احتیاط شود چرا که الان این امر با استفاده از مجوز‌های رهبر معظم انقلاب انجام می‌شود بنابراین چنانچه اشتباهی صورت گیرد موجب آسیب جدی خواهد شد.

وزیر دادگستری در خصوص برگزاری رسیدگی به شکایت ایران علیه آمریکا در دادگاه لاهه نیز گفت: در مورد نتیجه این دادگاه نمی‌توان پیش بینی دقیق کرد، اما باید از همه ظرفیت‌های بین المللی برای احقاق حق استفاده کنیم.

آوایی اظهار داشت: اقدامات ایران در برخی موارد نتایجی داشته و امروز نیز از رسیدن به نتیجه نسبتا مطلوب مایوس نیستیم و برای همین امر به دنبال ظرفیت‌های بین المللی برای رسیدن مردم به حقوق آنها هستیم.

وی یاس و ناامیدی از این مهم را نادرست دانست و بیان کرد: دولت و نظام باید از مسیر‌های قانونی و بین المللی برای رفع مشکلات نظام استفاده کنند.

وزیر دادگستری برای بهره برداری از چند طرح و شرکت در جلسه شورای ادارای راهی کوهدشت و رومشکان شد.

 

انتهای پیام/پ

 

سفر وزیر دادگستری به لرستان

برچسب ها: استانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.