فرماندار شهربابک گفت : در هفته دولت 117 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و 52 میلیارد ریال اعتبار برای کنگ زنی طرح های شهربابک اختصاص داده شده است.

اختصاص 117 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح طرح های شهربابکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علیرضا اسدی فرماندار شهربابک ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و همچنین تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: خوشبختانه به همت ادارات شهرستان موفق به اتمام و شروع به کار بسیاری از طرح های مورد نیاز شهرستان در حوزه های مختلف زیربنایی، فرهنگی، عمرانی و اقتصادی شده ایم .

وی افزود: خوشبختانه در سال جاری و همزمان با هفته دولت در حوزه های مختلف شهری و روستایی موفق به اجرای پروژه های افتتاحی با مبلغی بالغ بر 121 میلیارد ریال و همچنین کلنگ زنی طرح هایی بالغ بر 52 میلیارد ریال شده ایم.

وی ادامه داد: بخشی از این طرح ها به نمایندگی از سایر طرح ها و با حضور جناب ملانوری معاون محترم استاندار افتتاح می شود.

اسدی یادآور شد : در حوزه آب و فاضلاب روستایی 4 طرح در شهرک امام رضا ، خبر ، تل غدیر و مجتمع پاقلعه با اعتبار 41600 میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه 9480 میلیون ریال جهت افتتاح طرح های اداره منابع طبیعی اختصاص داده شده است تصریح کرد : در حوزه شهرداری جوزم 13000میلیون ریال اعتبار جهت کلنگ زنی و افتتاح در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهربابک گفت : برای طرح های مرکز بهداشت شهربابک 2400 میلیون ریال ودر حوزه آموزش و پرورش شهرستان 4000 میلیون ریال اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های اداره آب شهری شهربابک با اعتبار 3300 میلیون ریال افتتاح می شوند ، اظهار داشت : طرح های اداره جهاد کشاورزی شهربابک نظیر ترمینال ضبط پسته ، طرح لوله گذاری ، پرورش ماهی قزل آلا و آبیاری تحت فشار با 7720 میلیون ریال افتتاح می شوند.

اسدی ادامه داد : در حوزه بخشداری مرکزی شهربابک با مشارکت بنیاد مسکن و دهیاری 11824 میلیون ریال اعتبار برای افتتاح پروژه ها اختصاص یافته است

وی با بیان اینکه 9099 میلیون ریال جهت افتتاح طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
در نظر گرفته شده است افزود : پروژه های اداره برق شهربابک نیز در هفته دولت با اعتبار 5250 میلیون ریال افتتاح می شوند.

فرماندار شهربابک یادآور شد : طرح های بخشداری دهج با اعتبار 3296 میلیون ریال و پروژه شهرداری دهج با اعتبار 9500 میلیون ریال افتتاح می شوند

وی به پروژه های اداره مخابرات شهربابک از جمله توسعه پورت پر سرعت ADSL و نصب و راه اندازی BTS تلفن همراه در برخی نقاط شهربابک اشاره کرد و گفت : در مجموع 117 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح و 52 میلیارد ریال اعتبار برای کنگ زنی طرح های شهربابک در هفته دولت اختصاص داده شده است.


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار