سرلشکر محمد علی جعفری گفت: امیدواریم نیروی دریایی سپاه پاسداران بهتر از گذشته در مسیر رشد و بالندگی بهتر و موثرتر نسبت به گذشته قدم بردارد.

نیروی دریایی سپاه در مسیر رشد و بالندگی قرار دارد/ مدیریت جهادی گره گشای مشکلات امروز کشور به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرلشکر محمدعلی جعفری  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده نیروی دریایی سپاه در مشهد گفت: از نظر مکانی و زمانی در موقعیت بسیار برجسته‌ای قرار گرفته‌ایم؛ امیدواریم  نیروی دریایی سپاه پاسداران بهتر از گذشته در مسیر رشد و بالندگی بهتر و موثرتر نسبت به گذشته قدم بردارد.
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شرایط کنونی کشور پیچیده و حساس و آزمون الهی است که قاطبه مردم با ادامه راه امام راحل(ره) و تحت منویات رهبر معظم انقلاب پای اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند و با ایمان به این راه و مسیر نورانی انقلاب با شور و بصیرت برای پیشبرد انقلاب و دفع توطئه های دشمنان همچنان در صحنه هستند.

سردارسرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری افزود: دشمنان تلاش می کنند با ایجاد جو نا امیدی میان مردم، انقلاب را به حاشیه بکشند، زیرا باور شان شده است با جنگ و حمله نظامی نمی توان کاری از پیش برد .

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرایط حساس امروز کشور را برآیند چند عامل تهدید و نقاط ضعف از جمله دشمنی دشمنان خارجی، شیطنت برخی مخالفان داخلی که ناشی از تفاوت نگاه آنها با دیدگاه انقلابی و اسلام ناب محمدی (ص)است و نیز غربت مدیریت انقلابی و جهادی در کشور عنوان کرد.

انتهای پیام/

سخنرانی فرمانده کل سپاه پاسداران  در مشهد


 
برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.