رئیس دادگستری منوجان گفت: دستگاه قضائی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی همواره از تولیدکنندگان و سرمایه‏‎گذاری‎های مشروع حمایت‎ حقوقی،قضایی بعمل آورده است.

حمایت حقوقی قضائی از سرمایه گذاری،نقشی مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین شکوهی نسب رئیس دادگستری شهرستان منوجان در دیدار با فرماندار شهرستان منوجان بر ضرورت تامین امنیت سرمایه گذاری در این منطقه تاکید کرد و گفت : دستگاه قضائی شهرستان آمادگی خود را همچون گذشته جهت هرگونه همکاری و تعامل با دستگاه های اجرایی در چارچوب قوانین و مقررات و با رویکرد عدالت محوری اعلام می نماید.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت افزود : در سالی که ازسوی رهبر فرزانه انقلاب سال حمایت ازکالای ایرانی نام گذاری شده تمام مسئولان و مدیران باید باتاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و منش آنان در راستای سربلندی، عزت ایران اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری با محوریت شعار امسال گام بردارند.

این مقام قضائی گفت : هفته دولتی فرصت مناسبی است تا مردم با دستاوردها و عملکرد نظام و دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا شوند.

در پایان این دیدار فرماندار منوجان گفت: در حال حاضر این شهرستان، نمونه خوب یک مجموعه متحد، همدل و همزبان در جهت خدمت به مردم شریف می باشد .


انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار