رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پروژه چهار خطه کردن گردنه صلوات‌آباد سنندج بازدید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور صبح امروز با حضور استاندار کردستان، رئیس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس و جمعی از مسئولان استانی از روند اجرای پروژه چهار خطه کردن صلوات‌آباد سنندج بازدید کرد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه این بازدید گفت: 55 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز این طرح برای بهره برداری در دهه فجر سال 97 تامین و تخصیص داده می شود. وی افزود: طرح های عمرانی که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار باشند در اولویت دولت دوازدهم برای تامین اعتبار و بهره برداری قرار دارند.

بهمن مرادنیا استاندار کردستان نیز در حاشیه این بازدید گفت: قول مساعد مسئولان ارشد کشور برای اتمام این طرح هدیه دولت به مردم کردستان در سال 97 است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان هم اظهار داشت: این طرح به طول 21 کیلومتر در سه قطعه اجرا می شود که تاکنون 87 میلیارد ریال آن تامین اعتبار شده و از 62 درصد پیشرفت فیزیکی نیز برخوردار است.

شهرام ملکی اضافه کرد: از بابت اجرای این طرح 150 میلیارد ریال برای اصلاح و 100 میلیارد ریال برای آسفالت به پیمانکار بدهی داریم که امیدواریم دولت با تامین اعتبار برای پرداخت مطالبات پیمانکاران و 300 میلیارد ریال اعتبار دیگر برای اتمام این پروژه تا دهه فجر مساعدت کند.

وی گفت: این طرح از ابتدای سال 95 شروع شد و با توجه به اهمیت آن در بحث زیرساخت های حمل و نقل استان کردستان اتمام و بهره برداری از آن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

بازدید از روند اجرای پروژه راه‌آهن همدان-سنندج، کریدور ارتباطی میاندوآب-کرمانشاه و برخی طرح‌های امور آب و شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به کردستان است.
انتهای پیام/م

بازدید نوبخت از روند اجرای پروژه گردنه صلوات‌آباد

 

برچسب ها: هیئت دولت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.