استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۵ سال گذشته، ۶۵ هزار میلیارد ریال در این استان سرمایه گذاری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اقبال عباسی در آیین معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۵ سال گذشته، ۶۵ هزار میلیارد ریال در این استان سرمایه گذاری شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت دو هزار و ۹ طرح در استان با صرف ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار دولتی و ۳۱۷ طرح با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباسی اضافه کرد: یکی از نیاز‌های استان چهارمحال و بختیاری حضور بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی و زیربنایی است و باید زمینه حضور سرمایه گذاران فراهم شود.

وی، سهم چهارمحال و بختیاری از بودجه‌های عمرانی را بیش از ۵ هزار میلیارد ریال بیان کرد و گفت: این در حالی است که اعتبار جاری این استان با احتساب یارانه‌ها حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

عباسی افزود: در هفته دولت امسال ۲۴۳ طرح با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۹۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال ۳۸۷ نفر را فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین در این هفته عملیات اجرایی ۵۷ طرح با اعتبار ۲۹۴ میلیارد ریال در استان آغاز خواهد شد که ۴ مورد آن ملی و ۵۳ مورد استانی می‌باشد.

در این آیین، الله‎کرم نصیری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

گفتنی است: پیش از این، سیامک سلیمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و ملک‌محمد قربان‎پور سرپرست این معاونت بود.

انتهای پیام/ف

همزمان با هفته دولت، ۳۸۷ شغل جدید ایجاد می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.