رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: ۱۳ طرح صنعتی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شهرکی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: همزمان با هفته دولت امسال ۱۳ طرح با سرمایه گذاری ۳۴۵ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها ۳۳۳ فرصت شغلی پایدار در استان خراسان جنوبی ایجاد می‌شود.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: از مجموع طرح‌ها در بیرجند یک طرح و در شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، قائنات، درمیان، طبس و فردوس هر کدام ۲ طرح افتتاح خواهد شد.


شهرکی افزود: با افتتاح کارخانه آسفالت شهرداری سربیشه با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۱۵ میلیارد ریال برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین با افتتاح پروژه لوله تک جداره آب از پلی اتیلن و کیسه بدون بافت سربیشه با ظرفیت پنج هزار تن و سرمایه گذاری ۶.۴۵ میلیارد ریال سه فرصت شغلی ایجاد می‌شود.


شهرکی گفت: خط تولید انواع لعاب کاشی و سرامیک شرکت کاشی و سرامیک فرزاد بیرجند با ظرفیت سه هزار تن و سرمایه گذاری ۷۰ میلیارد ریال روز گذشته با حضور استاندار افتتاح شد.


وی افزود: تولید محصولات بتنی غیر مسطح از بتن معمولی با ظرفیت ۱۰ هزار تن و تولید پودر بنتونیت با ظرفیت ۲۵ هزار تن از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان فردوس است.


شهرکی ادامه داد: برای این ۲ پروژه ۳۹.۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که با افتتاح آن بیش از ۲۰ شغل پایدار در این شهرستان ایجاد می‌شود.


وی گفت: پروژه فراوری فلورین با ظرفیت پنج هزار تن و سرمایه گذاری ۳۰ میلیارد ریال و کنسانتره زغالسنگ با ظرفیت ۱۰۰ هزار تن و سرمایه گذاری ۸۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان طبس است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی اضافه کرد: با افتتاح ۲ پروژه مذکور بیش از ۲۰۰ شغل پایدار در این شهرستان ایجاد می‌شود.


وی از افتتاح کوره آجر فشاری و معدن آهک در شهرستان درمیان خبر داد و گفت: برای این پروژه‌ها با ظرفیت ۲۵ هزار تن و ۱۰۰ هزار تن بیش از ۱۴ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.


شهرکی افتتاح معدن سنگ چینی با ظرفیت هفت هزار تن و سرمایه گذاری ۱۹.۵ میلیارد ریال و معدن مرمریت با ظرفیت ۱۱ هزار تن و هزینه کرد ۱۹.۴۰ میلیارد ریال را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان نهبندان عنوان کرد.
انتهای پیام/ب


۱۳ طرح صنعتی در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.