معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان گفت: 16 طرح به مناسبت هفته دولت در شهرستان دامغان با اعتباری بالغ بر 201 میلیارد و 367 میلیون ریال کلنگ زنی می شود. 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حسین حاجی بگلو معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان با اشاره به طرح های هفته دولت در دامغان گفت : در هفته دولت امسال 113 طرح عمرانی با اعتبار 416 میلیارد و 518 میلیون ریال و 6 طرح اقتصادی با 226 میلیارد و 500 میلیون ریال در بخش های مختلف افتتاح می شود. 

وی در ادامه افزود: اعتبارات مورد نیاز برای طرح های هفته دولت امسال، از محل اعتبارات ملی، استانی، شهرستانی و سایر منابع تامین و هزینه شده است که یکی از مهمترین طرح های قابل افتتاح در شهرستان دامغان، سالن بزرگ همایش ها و آمفی تئاتر دانشگاه دامغان است که طبق برنامه ریزی در چهارمین روز از هفته دولت با سفر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افتتاح می شود. 

حاجی بگلو اظهار کرد: در هفته دولت سال 97 به برکت تلاش های دولت تدبیر و امید یک طرح دانشگاه دامغان، سه طرح راه و ترابری، 14 طرح آب و فاضلاب روستایی، 14 طرح جهاد کشاورزی، هشت طرح شهرداری دامغان، یک طرح شهرداری دیباج، سه طرح شهرداری کلاته، 2 طرح نوسازی مدارس ، 16 طرح علوم پزشکی، 2 طرح شرکت گاز، 17 طرح شرکت توزیع برق، یک طرح شرکت مخابرات، یک طرح شرکت شهرک های صنعتی، هفت طرح امور عشایری و یک طرح حوزه راه آهن شمال شرق در دامغان بهره برداری می شود. 

وی بااشاره به 6 طرح اقتصادی- تسهیلاتی قابل بهره برداری در دامغان  ابراز داشت: در ایام هفته دولت، این 6 طرح در بخش های صنعت، معدن و تجارت، پایانه ها و امور حمل و نقل و جهاد کشاورزی با اعتبار 220 میلیارد ریال افتتاح می شود. 

حاجی بگلو از آغاز عملیات اجرایی 16 طرح عمرانی در شهرستان دامغان خبر داد و عنوان کرد: این تعداد طرح با صرف اعتباری بالغ بر 201 میلیارد ریال از سوی شرکت آب و فاضلاب شهری، راه و ترابری، شرکت توزیع برق، شهرداری امیریه و شهرداری کلاته آغاز می شود. 

وی تصریح کرد: در ایام گرامیداشت هفته دولت 59 طرح دهیاری های شهرستان دامغان با اعتباری بیش از 40 میلیارد ریال شامل 26 طرح عمرانی در بخش مرکزی و 33 طرح عمرانی در بخش امیر آباد بهره برداری می شود. 

معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دامغان ابراز داشت: در ششمین روز از هفته دولت، روز چهارشنبه هفتم شهریور، سید شهاب الدین چاوشی استاندار و مسوولان استان سمنان به منظور افتتاح طرح ها به شهرستان دامغان سفر می کنند. 

انتهای پیام/ ز

119 طرح شهرستان دامغان در هفته دولت افتتاح می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.