پربازدیدهای وبگردی؛

حقایق دردناک از ضد زن‌ترین سازمان جهان/روحانیونی که «بادیگارد» ندارند!/ ماجرای قتل عام هولناک‌ در مکانی مخوف به نام «مزارع مرگ»/عجیب‌ترین شغل‌های جهان که کمتر درباره‌شان می‌دانید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

حقایق دردناک از ضد زن‌ترین سازمان جهان/روحانیونی که «بادیگارد» ندارند!/ ماجرای قتل عام هولناک‌ در مکانی مخوف به نام «مزارع مرگ»/عجیب‌ترین شغل‌های جهان که کمتر درباره‌شان می‌دانید


حقایق دردناک از ضد زن‌ترین سازمان جهان/ از شکنجه‌گاه «اشرف» تا «حرمسرای» مسعود رجوی+ تصاویر
در مورد قدرت‌پرستی و مال‌دوستی رجوی نمونه‌های فراوانی برای مثال‌زدن وجود دارد.


آن روی سکه «اشرافی گری»/ روحانیونی که «بادیگارد» ندارند!+ عکس
ساده‌زیستی‌ای که درنهایت باعث حضور آنان در میان اقشار مختلف مردم می‌شود. نمونه این همراهی را هم می‌توان در عکس‌های بازنشرشده در فضایی از حضور چهره‌های روحانی شناخته‌شده در میان مردم دید.


تغییر معادلات جهانی با رفتن ترامپ/ آیا ترامپ عزل می شود؟
دونالد ترامپ چهارمین رئیس جمهوری در تاریخ آمریکا است که خطر عزل او را تهدید می‌کند. خود او نیز این خطر را کاملا احساس می‌کند.


رمزگشایی از پشت پرده اعدام اولین زن سیاسی عربستان/ «اسراء الغمغام» کیست؟+تصاویر
شبکه های اجتماعی اخیرا ویدیویی منتشر کردند که گفته می‌شود مربوط به لحظه اعدام اسراء ‌الغمغام اولین زندانی سیاسی زن در عربستان است.


ماجرای قتل عام هولناک‌ در مکانی مخوف به نام «مزارع مرگ»! + عکس
مزارع مرگ کامبوج امروزه به عنوان نقاط توریستی مورد بازدید گردشگران خارجی قرار می‌گیرند.


عجیب‌ترین شغل‌های جهان که کمتر درباره‌شان می‌دانید
کار‌های عجیب و غریب قطعا می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد، اما اغلب نیاز به خلاقیت، سعی و کوشش زیاد و تمایل به خطر کردن دارد که در برخی از این شغل‌ها پول اصلی به جیب فرد دیگری یا تمام پول به جیب خود فرد می‌رود.


چرا ایرانی‌ها بیشترین سفر را به گرجستان دارند؟
بیشترین مسافران گرجستان به ترتیب از ارمنستان، جمهوری آذربایجان، روسیه، ترکیه و ایران هستند و سال پیش نزدیک به ۳۲۳ هزار ایرانی به گرجستان سفر کردند.


چرا قیمت پراید به مرز ۴۰ میلیون تومان رسید؟
امروز بازار خودرو همانند روز‌های گذشته شاهد افزایش قیمت پراید بود به نحوی که قیمت این محصول به مرز ۴۰ میلیون تومان رسیده و این موضوع برای مردم با علامت سوال‌های زیادی روبه رو است.


شاگردی که استاد خود را در آغوش گرفت+تصاویر
در چارچوب هفته دوم سری آ ناپولی و آث میلان در ناپل به مصاف هم رفتند و مربیان میلان وناپولی پیش از آغاز بازی دیدار صمیمانه‌ای با هم داشتند.


ناگفته‌هایی جالب از پرواز ایلیوشین‌های سپاه بر فراز فوعه و کفریا/ وقتی نیروهای عراقی با کمک ایران در مقابله داعش ایستادند!
فرمانده عملیات نیروی هوافضای سپاه گفت:خلبان‌های عراقی را در یک دوره آموزشی آماده پرواز کردیم و آن‌ها با سوخوی ۲۵ پرواز کردند.

 

انتهای پیام/

پربازدیدترین اخبار روز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار