مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: به علت زلزله خیز بودن کشورمان ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی تا پایان امسال مقاوم سازی می‌شوند.

مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی در کشورابراهیم بازیان مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در حاشیه بهره برداری یک باب منزل مسکونی در شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه کشور ما زلزله خیز است، گفت: ۲۲ هزار واحد مسکن روستایی تا پایان امسال در کشور مقاوم سازی می‌شوند که از این تعداد هزار واحد آن در مازندران است.

وی افزود: بیش از ۵۰ درصد جامعه هدف بهزیستی روستاییان هستند و مقاوم سازی منازل روستایی با همت کمیته امداد، سپاه و بنیاد برکت انجام می‌شود.

بازیان با بیان اینکه ۳۰ هزار واحد مسکن شهری و روستایی تا پایان امسال در کشور به بهره برداری می‌رسد، گفت: از این تعداد ۲ هزار واحد آن در مازندران است که ۷۵۰ واحد آن در مناطق محروم به منظور ساخت و مقاوم سازی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان اینکه جریان و نهضت مقاوم سازی و بهسازی مسکن مددجویان همچنان ادامه دارد، افزود: ۳ هزار واحد مسکونی در هفته دولت امسال تحویل خانواده‌های مددجو می‌شود.

رضا نوروزی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران نیز در حاشیه بهره برداری از این واحد مسکونی در ساری گفت: این واحد مسکونی با کمک ۱۵ میلیون تومانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و هزینه ۲۰ میلیون تومانی فرد مددجو ساخته و امروز تحویل داده شد.

وی افزود: قرار است امسال ۵۶ واحد روستایی با کمک بسیج سازندگی در ساری احداث شود.

نوروزی گفت: کمیته امداد از نهاد‌های فرهنگی انقلاب و با حضور خیران جهت عدالت اجتماعی و رفع محرومیت گام بر می‌دارد و در این میان مردم شریک راهبری و استراتژیک امداد در رسیدگی و خدمت رسانی به فقر و محرومان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران افزود: نیکوکاران مازندران می‌توانند از طریق شماره گیری آنی پرداخت #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* ابا تلفن همراه و با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود در امر کمک به ساخت مسکن مددجویان با این نهاد همکاری کنند.

انتهای پیام/ر

برنامه ریزی برای مقاوم سازی منازل مسکونی در برابر زلزله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار