نایب رئیس اول مجلس گفت: در این شرایط باید ستاد جنگ اقتصادی با حضور مسئولان رده اول تشکیل شود.

نباید در هفته دولت پیام استیضاح بدهیم/ ستاد جنگ اقتصادی با حضور مسئولان باید تشکیل شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس در صحن علنی امروز (یکشنبه 4 شهریور) در مخالفت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بنده به عنوان یک ایرانی با تمام وجود تا جایی که توانسته‌ام برای کشور تلاش کرده و از هیچ سهمیه‌ای هم استفاده نکرده‌ام.

وی تأکید کرد: بنده تاکنون از هیچ بیماری پول نگرفته و با هیچ کسی زد و بند نکرده‌ام و زندگی خانواده‌ام شفاف است.

پزشکیان با بیان اینکه ما در مقابل بزرگترین اقتصاد دنیا ایستاده‌ایم، تصریح کرد: آمریکا با تمام وجود در صحنه آمده و می‌خواهد ما را زمین‌گیر کند در کنار آن عربستان هم که با اشغال سفارتش در ایران جری شد با هزینه بالا به دنبال زمین گیر کردن ماست و تکلیف رژیم صهیونیستی هم کاملا مشخص است.

نایب رئیس اول مجلس افزود: اکنون با این وضعیت می‌گوییم وزیر اقتصاد نباشد، آیا در این شرایط در کشور ما حالت جنگی به خود گرفته‌ایم و‌ایا اعلام کرده‌ایم که در حال جنگ هستیم؟

وی بیان کرد: در زمان جنگ ایران و عراق همه مسئولیت پذیر بوده و هیچ کسی هم دیگری را محاکمه نمی‌کرد، اما اکنون مدام همدیگر را محاکمه می‌کنند لذا باید ستاد جنگ اقتصادی تشکیل دهیم.

پزشکیان افزود: ما مشکلات اقتصادی خواهیم داشت و بدتر هم خواهد شد، لذا باید با وحدت، انسجام و پذیرش مشکلات به دنبال راه حل باشیم، بنده نمی‌گویم هیچ نقش مدیریتی وجود ندارد، اما باید اختلافات را کنار گذاشته و با تشکیل یک ستاد به دستور مقام معظم رهبری همه به آنجا برویم.

نایب رئیس اول مجلس تأکید کرد: بنده با بسیاری از تصمیمات مخالف بودم و با برخی موافق، بنده با برجامی که رژیم صهیونیستی و آمریکا را دیوانه کرده موافق بوده و هستم اما اکنون باید بپذیریم مشکلات سخت اقتصادی خواهیم داشت ولی باید بایستیم و سختی کشیدن و ساده زیستن را یاد بگیریم.

وی گفت:‌ سخت تر از زمان جنگ اکنون پیش روی ماست، هرکسی که در این وسط قرار بگیرند با مشکلات روبرو خواهد شد و ما به جای آن که مدام اعتراض و انتقاد کنیم باید پشت وزیر بایستیم.

پزشکیان تصریح کرد: علی رغم آن که با برخی رفتارهای تند که دشمن را جری مخالفت کرد، مخالفم اما ما این وضعیت اقتصادی را به وجود آورده‌ایم و همه مقصریم پس باید ستاد جنگ اقتصادی با حضور مسئولان رده اول تشکیل شود و با مردم صادقانه صحبت کرد.

نایب رئیس اول مجلس اظهار کرد:‌ باید مراقب باشیم اقشار متوسط و رو به پایین دچار مشکل معیشتی نشوند، ‌باور داشته باشیم که در مقابل قلدری، زورگویی و تجاوز دیگران تسلیم نخواهیم شد و این نیازمند علم و باور است.

وی تأکید کرد: باید یک صدا باشیم و آبروی شخصی را نبریم و نباید در هفته دولت وزیر را استیضاح کنیم، این کشور باید مستقل، آزاد و اسلامی باشد و این وضعیت زاییده رفتار و گفتار ماست.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار