رئیس پلیس آگاهی فارس از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای که اقدام به فروش یک واحد آپارتمان ۲ میلیاردی کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ فرج شجاعی رئیس پلیس آگاهی فارس اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اعلام شکایت مبنی بر کلاهبرداری از سوی یک فروشنده واحد‌های آپارتمانی، با توجه به حساسیت موضوع، پیگیری پرونده و دستگیری کلاهبردار به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اقدامات فنی و پلیسی و یک سری فعالیت‌های ویژه، مطلع شدند فرد کلاهبردار متواری و در تهران است.

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: ماموران پس از گرفتن نیابت قضائی در نهایت متهم مذکور را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد کلاهبردار را در یکی از مناطق تهران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با مستندات پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری ۲ میلیاردی در پوشش فروش واحد‌های آپارتمانی اقرار کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان برای پیش خرید املاک باید علاوه بر اینکه از صحت و سقم اسناد ارائه شده از سوی فروشنده آگاه و مطمئن شوند قرارداد را در بنگاه‌های معاملات ملکی دارای مجوز منعقد و کد رهگیری دریافت کنند.

انتهای پیام/ن

کلاهبرداری به بهانه فروش آپارتمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.