رئیس مجلس نسبت به اعتراض تعدادی از نمایندگان به اظهارات نماینده مردم تهران در مجلس واکنش نشان داد.

اظهارات حضرتی از روی دلسوزی نسبت به شرایط کنونی بود/ اما نباید عبارات طوری باشد که دیگران سواستفاده کنندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس در جریان استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی بعد از اعتراض حجت‌الاسلام سالک و سلیمی به اظهارات الیاس حضرتی نماینده تهران خطاب به نمایندگان گفت: حضرتی از روی دلسوزی مسائلی را مطرح کرده‌اند تا خواستند شرایط سخت امروز کشور را تصریح کنند.

وی تصریح کرد: حضرتی به نوعی همنوایی با شرایط کشور را مطرح کرده و اظهارات وی از روی خیرخواهی بوده است، اما نباید اعتبارات طوری مطرح شود که دیگران از ان سوءاستفاده کنند.

لاریجانی اظهار کرد: تلاطم‌های امروز مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرده وگرنه حجم خدمات بعد از انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر بوده و اقدامات مدیران قابل تقدیر است و آقای حضرتی تنها خواستند بگویند که این تلاطم‌ها اکنون مشکلاتی را ایجاد کرده است.

شایان ذکر است حضرتی نماینده مردم تهران و عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید که در موافقت با استیضاح کرباسیان وزیر اقتصاد در جایگاه قرار گرفته بود نسبت به اوضاع کنونی اقتصادی کشور و آسیب های وارده به مردم انتقاد شدید کرد و گفت: ما مردم را بیچاره کردیم و این مردم دیگر چه باید بکنند.

بعد از اظهارات حضرتی تعدادی از نمایندگان انتقاد داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار