فرماندار میامی گفت: در سال جاری ۹۴ پروژه با اعتبار ۴۰میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد که نشان از رشد ۱۰۰ درصدی افتتاح این پروژه ها نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد مهدی کریمی فرماندار میامی گفت:  بیشترین تعداد پروژه‌های میامی در سال جاری مربوط به دهیاری‌ها با ۴۵ پروژه است که نشان می‌دهد دولت نگاه خوبی به روستاهای شهرستان دارد و از سوی دیگر اعتباراتی که تا تیرماه سال ۹۷ در این حوزه پرداخت‌شده برای شهرداری ۲۴۵ میلیون تومان، برای روستاها دو میلیارد و ۱۷۰میلیون تومان و برای روستاهای فاقد دهیاری ۳۹میلیون تومان بوده است که خوشبختانه توانسته در توسعه روستایی نقش خوبی ایفا کند.

وی در ادامه افزود: افتتاح چند پروژه شاخص ازجمله جاده ابراهیم‌آباد-میامی، طرح آبیاری قطره‌ای نزدیک به ۱۰۰هکتار در کنار تخصیص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال‌زایی روستاها و جذب شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای دهیاری‌های میامی از دیگر تلاش‌های دولت درزمینهٔ توسعه روستایی شهرستان است.

کریمی ضمن بیان اینکه سال گذشته در هفته دولت ۴۲ پروژه با اعتبار ۱۰میلیارد تومان در میامی به بهره‌برداری رسید، تأکید کرد: در سال جاری این میزان به ۹۴ پروژه بااعتبار ۴۰میلیارد تومان افزایش‌یافته که نشان از رشد ۱۰۰ درصدی می‌دهد.

انتهای پیام / گ

تعداد پروژه‌های قابل‌افتتاح میامی ۱۰۰ درصد رشد داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.