آیت‎الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی، امام جمعه گلستان باارائه توضیحاتی در رابطه با فرزندانش به سوال کمپین #فرزندت_کجاست؟ پاسخ داد.

از هیچ رانتی برای فرزندانم استفاده نکرده‌امبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‎الله سید عبدالهادی حسینی شاهرودی امام جمعه گلستان  درپاسخ به کمپین #فرزندت_کجاست؟  در رابطه با فرزندانش توضیح داد: دارای چهار فرزند پسر هستم که هیچ کدام از آنها سمت و یا منصب دولتی ندارند. یکی از پسرانم دانشجو و دوتا از آنها نیز طلبه هستند و در حال حاضر باتوجه به تحصیلاتشان مشغول به فعالیت هستند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از پسرانم نیز پزشک است و در حال حاضر در تهران مشغول به فعالیت است.

امام جمعه گلستان در ادامه تاکید کرد: هیچ کدام از فرزندان بنده در خارج از کشور زندگی نمی‎کنند و همه ساکن تهران هستند.حسینی شاهرودی درباره اینکه آیا تا به امروز سفارش و یا رانت خاصی را برای فرزندانش انجام داده است نیز گفت: بنده براساس سمت و مسئولیتی که در استان دارم معمولا مراجعه کنندگان بسیاری به دفتر دارم که در جهت حل مشکلات آنها هر کاری از دستم بر بیاید انجام می‎دهم اما این موضوع تا به امروز شامل حال فرزندانم نشده است.

کمپین فرزندت کجاست از چند هفته گذشته در کشورمان به راه افتاده است.در این کمپین از مسئولان کشور سوال شده است که در حال حاضر فرزندانشان چکار انجام می‌دهند؟ تعدادی از مسئولان از جمله برخی از اعضای هیئت دولت با انتشار پست‌هایی در صفحات یا حساب کاربری مجازی خود توضیحاتی را منتشر کردند. این کمپین بدون حاشیه نبود چرا که باعث شد برخی از مسئولان پس از انتشار این توضیحات به دردسر بیفتند.

بیشتر بخوانید:

کدام مسئولان به پویش #فرزندت_کجاست پیوستند؟

پاسخ متفاوت کاربران به کمپین #فرزندت_کجاست؟ +تصاویر

انتقاد کاربران از نحوه پاسخگویی مسئولان به کمپین #فرزندت_کجاست

محمدعلی وکیلی خواستار لغو طرح ترافیک دخترش شد +تصاویر

در روز گذشته کدام مسئولان به کمپین #فرزندت_کجاست پیوستند؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
باید شفاف سازی شه