سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در هفته دولت دو طرح عمرانی با حضور استاندار در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعتبار دو میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نوید دانایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به دو پروژه افتتاح‌ شده دانشگاه علوم پزشکی سمنان در هفته دولت، گفت: پد و بالگرد امداد و نجات و همچنین مرکز آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای دو طرحی هستند که هرکدام با اعتبار یک میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره‌برداری رسیدند.

وی در ادامه افزود: ایجاد پد و بالگرد امداد و نجات با توجه به موقعیت جغرافیایی سمنان و قرارگرفته این استان در مسیر مسافران و زائران حرم رضوی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان افتتاح شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان، تصریح کرد: این بالگرد در عملیات امدادی در مسیر زائران رضوی و در عملیاتی که نیاز فوری به انتقال مصدومان به مراکز درمانی باشد، قطعاً نقش‌آفرینی ویژه‌ای خواهد داشت.

دانایی اضافه کرد: پروژه مرکز آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی سمنان در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع و اعتبار یک میلیارد تومان احداث و با تجهیز آن در هفته دولت شاهد افتتاح آن بودیم.

وی عنوان داشت: این مرکز آموزش‌های لازم برای گروه‌های پیرا پزشکی و دستیاران رشته‌های داروخانه، دندان‌پزشکی و منشی پزشکان را به داوطلبان ارائه می دهد.

انتهای پیام / گ

۲ طرح عمرانی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.