به مناسبت گرامیداشت هفته دولت آسفالت و بهسازی راه گلزار شهدا نجفیه، تیمیجان و اشتران شهرستان تویسرکان انجام شد.

آسفالت و بهسازی راه های روستایی تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در مراسم افتتاح این طرح که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، فرماندار تویسرکان با قدردانی از همکاری اهالی این روستاها به امور مهم انجام شده گفت: مسئولان باید خدمت به مردم را اولویت کار خود قرار دهند و تا زمانی که مسئول هستند باید برای رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

حبیب مومیوند در ادامه با قدردانی از زحمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، خواستار تداوم خدمات رسانی در زمینه ایمن سازی راه ها شد.

وی در ادامه به پروژه های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان 42 پروژه قابل افتتاح با اعتبار 31 میلیارد و 600 میلیون تومان و 4 پروژه کلنگ زنی با اعتبار 4 میلیاردو 700 میلیون تومان وجود دارد که در هفته دولت اجرایی می شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان نیز در این مراسم اظهار داشت: برای تکمیل عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت این پروژه یکصد میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

مصطفی پناهنده افزود: بهسازی و آسفالت روستای نجفیه به مساحت 2 هزارو 300 مترمربع با 70 میلیون تومان، بهسازی و آسفالت روستای تیمیجان به طول 170 متر با اعتبار 18 میلیون تومان و بهسازی و آسفالت روستای اشتران به طول 130 متر با اعتبار 12 میلیون تومان اجرایی شده است.

گفتنی است، روکش راه های روستاهای سهام آباد، اشتران، وردوآورد، شهرستانه، فیروزان، کارخانه خیرآباد، فرسفج، تویسرکان-کنگاور و تویسرکان-جوکار به طول 19 کیلومتر و همچنین تهیه و نصب تابلوهای راهنمایی مسیر از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ د 

راه های تویسرکان آسفالت و بهسازی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.