پروژه توسعه پست 400 كيلوولت امين‌الاشرافی (تهرانپارس) و 57 پروژه انتقال و فوق توزيع شركت برق منطقه‌ای تهران صبح امروز افتتاح شد.

57 پروژه انتقال و فوق توزيع برق تهران به ارزش 382 میلیارد تومان افتتاح شدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به‌ نقل از پایگاه پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، همزمان با سومین روز هفته دولت و دهه امامت و ولایت و روز كارمند، آیین رونمایی و افتتاح پروژه توسعه پست 400 كیلوولت امین‌الاشرافی (تهرانپارس) و 57 پروژه انتقال و فوق‌توزیع شركت برق منطقه‌ای تهران به ارزش 382 میلیارد تومان با حضور رضا اردكانیان وزیر نیرو و مقیمی استاندار تهران انجام شد.

در این مراسم، ترانس سوم پست 400 كیلوولت امین الاشرافی( تهرانپارس ) با رویكرد اقتصاد مقاومتی و با اهداف افزایش قابلیت اطمینان شبكه و آمادگی برای عبور از پیک بار تابستان 97 ، با ظرفیت 500 مگاولت آمپر مرداد ماه برق‌دار شده و به بهره‌برداری رسید.

بر طبق این گزارش، عملیات ساختمانی و تامین تجهیزات بخش 400 كیلوولت، توسعه باسبار 230 كیلوولت، جابجایی 2 دستگاه دكل 230 كیلوولت 2 مداره به همراه تامین و ساخت تابلوهای حفاظت و كنترل پست و طراحی و ساخت كنترلی 2 طبقه (خاص) بود كه مقدمات به مدار آوردن ترانس سوم را فراهم ساخت.

بر اساس این گزارش از مجموع 57 پروژه یاد شده، 43 طرح مربوط به احداث و توسعه در بخش های انتقال و فوق توزیع در برق منطقه‌ای تهران است که امروز وارد مداربهره‌برداری شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت نیرو ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار