اجناس وارداتی و تقلبی در برخی از غرفه های سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی مشاهده شده که البته مسئولان مربوطه از برخورد با این موضوع خبر داده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛در جریان بازدید از سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی و با توجه به دیده ها و شنیده ها متوجه شدیم که برخی از غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه با اجناس وارداتی و تقلبی فعالیت می کنند.

یکی از بازرسان نمایشگاه ملی صنایع دستی به خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت:برخی از غرفه ها در سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی بخش کوچکی از غرفه هایشان را به نمایش صنایع دستی وارداتی اختصاص داده اند.

وی افزود:هنوز برای ارائه آمار تخلفات موجود در نمایشگاه ملی صنایع دستی زود است و اگر این تخلفات ادامه داشته باشد آمار را ارائه خواهیم کرد.

پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی در خصوص نحوه برخورد با غرفه های متخلف به خبرنگار حوزه  باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: این غرفه ها جمع آوری می شوند زیرا نمایشگاه ملی صنایع دستی فقط مکان به نمایش گذاشتن صنایع دستی ایرانی است.

گفتنی است؛سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی از سوم تا نهم‌شهریور ماه در مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

کالاهای وارداتی در سی امین نمایشگاه ملی صنایع دستی

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.