معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه از بسیج همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، الهی تبار معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه اولین استانی است که بنا بر اعلام مسئولین قوه قضاییه جرائم آن سیر کاهشی به خود گرفته است.

وی از کاهش 9.9 درصدی جرائم استان خبر داد واظهار کرد: خوشبختانه عمده جرائم بویژه جرائم اولویت دار مانند طلاق و خودکشی سیر کاهشی به خود گرفته اند.

الهی تبار از کاهش 16 درصدی خودکشی استان در سال گذشته خبر داد وافزود: ما در بحث برخی آسیب های اجتماعی از جمله خودکشی وضعیت خوبی نداریم، اما تلاش ها برای کاهش این آسیب ها شروع شده و هم اکنون در بحث آسیبی مانند خودکشی 16 درصد در سال گذشته کاهش داشته ایم که این امر نشان می‌دهد در این زمینه ها کار شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه یکی از معضلات استان را بحث سکونتگاه های غیر رسمی عنوان کرد و افزود: تلاش های بسیاری برای رفع این معضل شده و 10 استان در این زمینه به عنوان اولویت کار معرفی شده اند که کرمانشاه نیز جزو آنها است.

وی افزود: در شهر کرمانشاه نیز 10 نقطه حاشیه نشین شناسایی شده که جهت سهولت در پیشبرد امور این مناطق پنج دفتر تسهیل گری در آنها راه اندازی شده است.

الهی تبار تصریح کرد: هم اکنون از ظرفیت همه دستگاه ها و نهادهای اجتماعی برای رفع معضل این مناطق استفاده می‌شود و بحث توانمندسازی این مناطق به لحاظ زیرساخت های عمرانی نیز باجدیت در حال پیگیری است و در آینده نزدیک خبرهای خوبی دراین زمینه به مردم اعلام خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

کاهش 9.9 درصدی جرائم استان کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.