رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه گفت : افزایش قیمت هواپیما کاملا بی‌اساس است و طی یک هفته اخیر اتفاق خاصی در صنعت هواپیمایی نیفتاده که شاهد چنین افزایش قیمتی باشیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یاری رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه با اشاره به اخبار منتشر شده درباره بلیت 900 هزار تومانی پروازهای کرمانشاه به تهران، گفت: از زمان آزادسازی قیمت بلیت هواپیما دیگر امکان نظارت بر بهای بلیت هواپیما وجود ندارد و شرکت‌های هواپیمایی به هر شکلی که بخواهند قیمت‌گذاری انجام می‌دهند.

وی گفت : متاسفانه چندی قبل آزادسازی قیمت بلیت هواپیما از سوی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت که باعث می‌شود شرکت‌های هواپیمایی بر اساس موارد و آیتم‌هایی که برخی از آنها بین‌المللی است قیمت‌های خود را تعیین کنند.

وی ادامه داد: این آزادسازی قیمت امکان نظارت را از مراجع نظارتی گرفته و ما هم به عنوان نماینده مصرف کننده نمی‌توانیم به این ماجرا ورود کنیم و البته تاکنون نیز پرونده شکایتی نداشته ایم.

یاری این افزایش قیمت را کاملا بی‌اساس خواهند و عنوان کرد: طی یک هفته اخیر اتفاق خاصی در صنعت هواپیمایی نیفتاده که شاهد چنین افزایش قیمتی باشیم.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه معتقد است، این افزایش قیمت در نهایت به ضرر خود شرکت‌های هواپیمایی خواهد بود، زیرا با این قیمت‌ها بسیاری از مردم عادی دیگر قدرت تهیه بلیت هواپیما را ندارند و هواپیما فقط مخصوص خواص خواهد شد.

به گفته یاری، این قیمت‌ها برای مردمی مانند استان کرمانشاه بسیار زیاد است و اکثر مردم بجز برخی کارمندان دولت، تولیدکنندگان عمده و ... امکان استفاده از هواپیما را دیگر نخواهند داشت.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

افزایش قیمت هواپیما در نهایت به ضرر خود شرکت‌های هواپیمایی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.