ملی پوش بوکس گفت:همه رقبا آماده هستند، ولی ما چیزی از آن‌ها کم نداریم و با انگیزه بالا برای کسب مدال به جاکارتا آمده ایم.

احمدی صفا:انگیزه من برای کسب مدال بالا استبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،امید احمدی صفا بوکسور ایران پس از پیروزی برابر حریف ترکمنستانی خود گفت: حریفم را آنالیز کرده بودم و رقابت خوبی داشتم. متاسفانه در راند اول غافلگیر شدم و یک دست عقب خوردم که داور برایم شمرد ولی خودم را زود جمع کردم. در راند دوم با راهنمایی مربیان به نظرم یک بازی منطقی و خوب را به نمایش گذاشتم که موفق شدم در نهایت پیروز مسابقه باشم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.


احمدی صفا درباره مسابقه بعدی خود گفت: دور بعد با حریف کره شمالی رقابت خواهم کرد در این مسابقه اصلا خسته نشدم و آمادگی صددرصد دارم ولی بوکس لحظه ها است و با یک اتفاق میتواند همه چیز را عوض کند. در کل خیلی برای کسب مدال در این مسابقات انگیزه دارم امیدوارم با دعای مردم در مسابقه بعدی  پیروز شوم و به دور بعدی صعود کنم.

بوکسور ملی پوش ایران درباره اینکه قول کسب مدال می دهد گفت: همه رقبا آماده هستند ولی ما هم چیزی کم نداریم و برای کسب مدال به جاکارتا آمدیم.


بیشتر بخوانید:احمدی‌صفا برابر بوکسور ترکمنستان به پیروزی رسید


انتهای پیام/

تیم ملی برای کسب مدال به جاکارتا سفر کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار