فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف شش میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار شده در شهرستان سنقروکلیایی با تلاش ماموران انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت : ماموران انتظامی سنقروکلیایی از وجود یک انبار در خارج شهر که مقدار زیادی لوازم خانگی در آن احتکار شده بود، اطلاع یافتند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سنقروکلیایی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی محل احتکار لوازم خانگی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از آن اقدام کردند.

امان اللهی افزود: در این بازرسی ماموران موفق شدند تعداد قابل توجهی لوازم خانگی قاچاق شامل یخچال، آبگرمکن، ماشین لباسشویی، کولر آبی، اجاق گاز و بخاری گازی به ارزش تقریبی شش میلیارد ریال کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از پلمب انبار محل احتکار کالا با حضور نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اداره صنعت و تجارت شهرستان سنقروکلیایی خبر داد.

وی در پایان مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده را یکی از اولویت های پلیس عنوان و تاکید کرد: از تمام توان خود در راستای حمایت از تولیدات داخلی به منظور مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز استفاده می کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مبارزه با کالای قاچاق و احتکار شده یکی از اولویت های پلیس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.