خانه-موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

خانه-موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شدبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خانه-موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی با حضور یادگار امام، اعضای خانواده آیت الله هاشمی و جمعی از شخصیت‌های سیاسی افتتاح شد. عصر امروز؛
همچنین همایش عبور از بحران و توسعه ایران هم به مناسبت افتتاح خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی، عصر امروز(شنبه) در محل حسینیه جماران برگزار شد.
در این مراسم سید حسن خمینی،محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه،یاسر هاشمی، محمد هاشمی، محسن هاشمی، اکبر ترکان، مصطفی کواکبیان، یونسی وزیر سابق اطلاعات، سید محمد علی شهیدی محلاتی رئیس سازمان بنیاد شهید و معاون رئیس جمهور، غلامعلی رجایی، افشانی شهردارتهران و جمعی دیگر از مسئولین حضور داشتند.

 حجت‌الاسلام سید حسن خمینی  در همایش "عبور از بحران  و توسعه ایران" ، گفت: افتتاح موزه آیت الله هاشمی بهانه‌ای برای صحبت درباره وجوه آیت‌الله هاشمی است. آیت الله هاشمی از ریا به دور بود، اما این به این معنا نیست که نظر مردم برایش مهم نبود. او بیشترین کسی بود که خود را در معرض رای مردم قرار داد، گاهی هم که رای نیاورد، با هم فکری اطرافیان و کار دوباره از مردم رای گرفته است.

حجت‌الاسلام خمینی با اشاره به اینکه آیت ‌الله هاشمی به مردم باور داشت و این را خوب فرا گرفته بود که همه هویت انقلاب اسلامی با مردم است و اگر مردم باشند، همه مشکلات حل می‌شود، افزود: از روز آغاز انقلاب، نقطه اتکای امام(ره)، مردم بود و تا امروز هم هر مشکلی را که حل کردیم به کمک مردم بوده است. 

نوه امام راحل تاکید کرد: باید سعی کنیم، جامعه را با سخن و بیان همراه کنیم. البته دل های مردم نسبت به حرف حق خاضع بوده و خداوند در ذات انسان‌ها روح حقیقت طلبی را قرار داده است.

وی با بیان اینکه امروز هم برای عبور از مشکلات باید با مردم همراه باشیم، خاطرنشان کرد: مردم ولی نعمت انقلاب‌اند. اینکه دشمنان چشم طمع به فروپاشی انقلاب اسلامی دارند که صد سال دیگر هم اتفاق نمی‌افتد، باطل السحر آن اتکا به مردم است.

حجت‌الاسلام خمینی ادامه داد: آقای هاشمی بزرگ و عزیز بود، بزرگ و عزیز رفت، ریاکار و موج سوار نبود. مقابل خواست مردم نایستاد و این درسی بود که از امام(ره) فرا گرفته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
امروز جای این مرد بزرگ خالیست روحش شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
روح آیت الله هاشمی رفسنجانی شاد
آخرین اخبار