جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری دو قاچاقچی و کشف ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک طی یک عملیات پلیسی موفق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ سرهنگ حسین یزدانی جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر گفت: مأموران انتظامی شهرستان کاشمر در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بردسکن دو فرد سودجو را قصد جابجایی مواد مخدر در محور کاشمر به ریوش را داشتند شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چند روز اقدامات شبانه‌روزی و رصد مسیر‌های تردد این افراد روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودرو قاچاقچیان در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری دو متهم، توقیف یک دستگاه خودرو رانا و کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشمر  خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل نگهداری خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محترم قاطع و مستمر خواهد بود.
 
انتهای پیام//و.ت
 

کشف مواد مخدر در کاشمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.