عباسعلی بهدانی فرد از کشف 4 کانتینر پارچه قاچاق که سودجویان قصد خارج کردن آن را از مبادی رسمی داشتند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی بهدانی فرد جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند، افرادی سودجو به‌صورت شبکه‌ای و سازمان‌یافته قصد خارج کردن تعداد ۴ کانتینر پارچه قاچاق از طریق مبادی رسمی را دارند بنابراین شناسایی و پیگیری موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی، ۴ دستگاه کانتینر حامل پارچه‌های قاچاق را در یکی از مبادی خروجی شهر بندرعباس شناسایی و آن‌ها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد کانتینرهای مذکور حامل پارچه قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی می‌باشند.

بهدانی فرد با بیان اینکه ارزش محموله مکشوفه برابر اعلام کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این زمینه ۹ متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه پدیده قاچاق به اقتصاد کشور ضربه می‌زند، اظهار کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل‌های دپو قاچاق را شناسایی و به‌صورت ریشه‌ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

انتهای پیام/ب

کشف پارچه های قاچاق در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.