استاندار همدان بر رونمایی دفترچه‌های جدید منقش به تمثال بوعلی‌سینا تاکید کرد.

تاکید استاندار همدان بر رونمایی دفترچه‌های جدید منقش به تمثال بوعلی‌سینابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت،استاندار همدان امروز شنبه در آئین ادای احترام به مقام شامخ بوعلی‌سینا در آرامگاهش گفت: این حکیم و نابغه مشرق زمین افتخار همه کره زمین است اما افتخار ایرانیان بیشتر چرا که ابوعلی‌سینا ایران و همدان را انتخاب کرد برای اینکه بتواند آثارش را به رشته تحریر درآورد.

وی با طرح این سوال که آیا ما توانسته‌ایم قدر این بزرگان را در خاکمان بدانیم؟ اضافه کرد: اقدام نادرست سازمان تأمین اجتماعی کشور باعث شد دل همه ایرانیان و همدانیان برنجد که بنده به نیابت از مردم همدان عکس‌العمل نشان داده و به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و وزیر وقت تعاون اعلام کردم و آنها دستور بسیار سریع و صریح صادر کردند که این اشکال و اشتباه جبران شود.

استاندار همدان با تأکید بر اینکه تمثال بوعلی‌سینا باشد یا نباشد در دل همه ایرانیان، علما و حق‌شناسان حضور دارد گفت: از سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست وزارت تعاون طلب می‌کنم به عنوان مطالبه اساسی مردم همدان و ایران دفترچه‌های جدید را رونمایی کنند.

وی با اشاره به اینکه همدان در چند روز آینده شاهد حضور کشورهای آسیایی خواهد بود اظهار داشت: همدان بزرگ  است و تاریخ بلند و علما و فضلای بزرگی دارد که براین اساس همدان به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیا معرفی و انتخاب شده است.

استاندار همدان ضمن اظهار گله‌مندی از سازمان تأمین اجتماعی درباره ساخت هتل هما در همدان گفت: سال 94 هتل هما با مجری‌گری تأمین اجتماعی(شستا) کلنگ‌زنی شده و تمام شرایط برای ساخت این هتل آماده شده اما با گذشت چند سال با امروز، فردای تأمین اجتماعی مواجه هستیم که نمی‌دانیم چرا اینگونه است.

وی با اشاره به حضور معاون اول رئیس جمهور در استان همدان ابراز کرد: از معاون اول رئیس جمهور در سفری که در این هفته به استان خواهد داشت، می‌خواهم دستور داده شود که عملیات اجرایی هتل تعهد شده را آغاز کنند.

انتهای پیام/ ش

 رونمایی دفترچه‌های جدید منقش به تمثال بوعلی‌سینا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۷
درود بر بو علی سینا روحش شاد