گروهی از صداپیشگان سینما و تلویزیون، فیلم‌های کوتاه و بلند بخش‌های رقابتی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دوبله می‌کنند.

آثار جشنواره فیلم‌ کودک و نوجوان به طور همزمان دوبله می‌شوندبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛ ۲۰ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و ۳۰ فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری این رویداد به طور همزمان دوبله می‌شوند.

صداپیشگان در قالب چهار گروه چهار نفره از تهران و اصفهان به دوبله همزمان آثار بخش‌های رقابتی این جشنواره می‌پردازند.

گروه اول به سرپرستی پرویز ربیعی متشکل از مریم رادپور و نسیم رضاخانی، گروه دوم به سرپرستی افشین زی نوری متشکل از فریبا رمضان پور و شیلا آژیر، گروه سوم متشکل از رضا آفتابی متشکل از مهوش افشاری و نازنین یاری آثار جشنواره را صداپیشگی می‌کنند.

همچنین گروه چهارم از میان صداپیشگان اصفهان به سرپرستی علی اعتمادی متشکل از نسیم سلیمی نبی و نگار معین دوبله برخی از فیلم‌های کوتاه حاضر در جشنواره را برعهده دارند. این بخش زیرنظر ابوالقاسم صفریزدی انجام می‌شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تازه ترین خبر از جشنواره فیلم کودک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار