سامسونگ جدیدترین گوشی خود، Galaxy J2 Core را به عنوان اولین گوشی دارای اندروید Go معرفی کرد.

اولین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ رونمایی شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ اولین گوشی دارای اندروید Go خود را با نام Galaxy J2 Core معرفی کرد. این گوشی هم‌اکنون در بازارهای هند و مالزی در دسترس است و در آینده‌ای نزدیک وارد دیگر بازارهای جهان خواهد شد. این گوشی قیمت مناسبی دارد و می‌تواند برای کسانی که برای اولین بار یک گوشی هوشمند می‌خرند، جذاب باشد.

این گوشی پایین رده سامسونگ دارای نمایشگر 5 اینچی QHD است و با یک باتری 2600 میلی‌آمپری کار می‌کند که یک روز کامل شارژ را نگه خواهد داشت. نسخه Go اندروید Oreo دارای قابلیت ذخیره دیتای اولترا است که دیتای اینترنت را تا حد زیادی ذخیره خواهد کرد. J2 Core دارای اینترنت 4.5G است که تقریبا برای همه کاربران در حال حاضر یک ضرورت است. این گوشی همچنین قابلیت اتصال به اینترنت از طریف وای-فای را دارد.

دوربین پشتی J2 Core دارای لنز 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسل است. حالت Beauty در دوربین جلوی این گوشی به شما کمک خواهد کرد تا عکس‌های سلفی خود را در لحظه ویرایش کنید.

سیستم عامل محصول جدید سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده است که میزان کمتری از حافظه رم این دستگاه را استفاده کند. حافظه رم این دستگاه تنها یک گیگابایت و حافظه داخلی آن هم 8 گیگابایت است. این گوشی هوشمند دارای شیاری برای قرار دادن کارت حافظه جانبی microSD است تا افرادی که نیاز به حافظه بیشتر دارند از کارت حافظه استفاده کنند. پردازنده این دستگاه از چیپست Exynos 7570 بهره می‌برد که با فناوری 14 نانومتری ساخته شده و دارای 4 هسته با سرعت پردازش 1.4 گیگاهرتز است.

همه منتظر هستند تا سامسونگ سایت خود را آپدیت کند تا قیمت Galaxy J2 Core مشخص شود ولی تا به حال هیچ خبری از قیمت این گوشی منتشر نشده است.

اولین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ رونمایی شد

اولین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ رونمایی شد

اولین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ رونمایی شد

اولین گوشی دارای اندروید Go سامسونگ رونمایی شد

انتهای پیام/

Galaxy J2 Core، اولین گوشی سامسونگ با سیستم عامل اندروید Go

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار