مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت: در دومین روز از هفته دولت ۳۸ طرح آبرسانی روستایی در استان به بهره‌برداری رسید.

محمدی اقدم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، گفت: اجرای طرح های آبرسانی روستایی بالغ بر ۱۸۱ میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

کاظم محمدی با بیان اینکه به این ترتیب ۴ هزار ۷۲۳ خانوار دیگر روستایی به آب بهداشتی دسترسی پیدا کردند افزود: از سال ۹۲ تاکنون در مجموع ۳۸۸ روستای استان با جمعیت بالغ بر ۱۹۹ هزار نفر و با صرف یکهزار و ۲۵۰ میلیارد ریال از آب بهداشتی بهره‌مند شده اند.

وی انتقال آب از سد مهاباد برای ۱۴۱ روستا، تامین آب آشامیدنی ۱۶۵ روستای بوکان، تامین آب آشامیدنی روستا‌های سردشت از سد سردشت و تامین آب آشامیدنی روستا‌های پیرانشهر از سد کانی سیو و سیلوه، تامین آب آشامیدنی ۸۱ روستای مجتمع شهید باکری میاندوآب را از مهمترین طرح‌های اجرا شده در جنوب استان عنوان کرد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی شاخص بهره مندی در بخش آب آشامیدنی روستایی استان در شش سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام / س خ

 بهره‌برداری از طرح های آبرسانی به مناسبت هفته دولت در آذربایجان غربی

 

برچسب ها: بحران آب ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.