گارد راس تیم ملی بسکتبال ایران پس از برتری مقابل سوریه گفت: همه بازی‌های ما به اندازه یک بازی فینال حساس است.

مشایخی: همه بازی‌ها حکم فینال داردبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد مشایخی، ملی‌پوش بسکتبال ایران بعد از پیروزی مقابل تیم ملی سوریه با اشاره به شروع خوب تیم ملی در این دیدار گفت: سوریه مربی و بازیکنان خوبی دارد و پا پس نکشید. بازی با چنین تیم های سخت‌کوشی همیشه سخت تر است ولی خدا را شکر می کنم که در نهایت برنده بازی شدیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

وی در خصوص از دست دادن چند پرتاب پنالتی توسط خودش و تیم ایران گفت: بهانه نمی آورم ولی فضای سالن، حلقه ها و حتی توپ برای ما نا آشنا بود. انگار توپ کمی سبک تر بود ولی باید تمریناتمان را بیشتر کنیم تا در پنالتی هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

او در پایان در خصوص مهم ترین رقیبان ایران برای کسب مدال طلا گفت: ما 3 بازی دیگر داریم که هر سه حکم فینال را دارد. فیلیپین جردن کلارکسون و چین ژوکی را آورده اند و هر دو مدعی هستند. کره جنوبی هم بسیار آماده است. سبک بازی تیم‌های شرق آسیا کاملا متفاوت است و باید جلوی آنها با سرفت و دقت بیشتری بازی کنیم.

انتهای پیام/

بازیکن بسکتبال از پیروزی مقابل سوریه گفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار