رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تمامی مشکلات و بدهکاری‌های سرخپوشان از گذشته به ارث رسیده است.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره با توقیف اموال باشگاه پرسپولیس گفت: من اطلاعی ندارم و شاید تمامی این مسائل و موضوعات برای گذشته است و به زودی تمامی مشکلات حل خواهد شد. تمامی بدهی‌های گذشته باشگاه پرسپولیس نیز در حال پرداخت است و تنها نزدیک به ۸ میلیارد تومان از بدهی‌ها باقیمانده است که آن‌ها نیز طبق توافقات قسط بندی شده و به زودی پرداخت خواهد شد. تمامی مسائل به وجود آمده تنها ناهنجاری‌هایی است که از گذشته برای باشگاه به ارث رسیده است.

کاشانی ادامه داد: بی شک با تلاش و محبتی که وزیر ورزش و جوانان نسبت به باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال دارد، تمامی مشکلات به زودی حل خواهد شد و تا ۹ شهریور ۱۳۹۷ تمامی بدهی‌ها پرداخت می شود.گرشاسبی به تازگی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران انتخاب شده و می‌تواند با تلاش بیشتری در رفع مشکلات به ما کمک کند. امیدوارم هواداران پرسپولیس که تاثیر فراوانی به روی اتفاقات دارند، به کمک ما بیایند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره‌ی وضعیت محمد امین اسدی گفت: برای بررسی وضعیت محمد امین اسدی کمیته انضباطی باشگاه تشکیل خواهد شد.

کاشانی درباره با وضعیت پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در پایان افزود: تیم قطری بسیار خوب است و از بازیکنان چند ملیتی استفاده می‌کند. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با روحیه بالایی در مسابقات حاضر شوند و نشان دهند که شایستگی حضور در مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را دارند.


بیشتر بخوانید:کاشانی: انتقال بیرانوند به لیگ برتر ترکیه تا نیم فصل منتفی است


انتهای پیام/

اظهارات رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ارتباط با توقیف اموال باشگاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار