در هفدهمین جشنواره بین المللی تهران - مبارک، نکوداشت وحید خسروی، مربی هنرمند و فعال نمایش عروسکی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می شود.

فتاحی مدیر کل اداره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت : در هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک، نکوداشت زهرا صبری، فرشته ابراهیمی و وحید خسروی برگزار می‌شود.

وی گفت : «وحیدخسروی»، مربی هنرمند کانون پرورش فکری استان کرمانشاه است .

فتاحی افزود  : وحید خسروی متولد ۱۳۶۲ کرمانشاه و کارشناس مدیریت فرهنگی از دانشکده فرهنگ و هنر علمی کاربردی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ به عنوان بازیگر با نمایش "چوپی میترا" شروع کرد.

وی افزود : خسروی که در تمام این سال‌ها به عنوان مربی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار بوده است کارگردانی بیش از ۱۵ نمایش از جمله "روایت عشق و عطش"، "رابین و دابین"،"مبارک و مراد"،"مبارک و مریم" و ... را در کارنامه کاری خود دارد.

فتاحی گفت : همچنین در نمایش‌های "قطره و دوستان"،"ترافیک یک"،"ترافیک دو "،"جیگیلی" و "خنکای ختم خاطره" بازی کرده است.

وی گفت : خسروی حضوری موفق در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی از جمله عروسکی تهران ـ مبارک، آیینی سنتی، کودک همدان و خیابانی مریوان داشته و جوایزی نیز از این جشنواره‌ها کسب کرده است.

مدیر کل کانون پرورش گفت : وحید خسروی جزء معدود هنرمندانی بود که در روزهای پس از زلزله کرمانشاه در آبان ۹۶ با حضوردر میان کودکان زلزله‌زده، برای آنها نمایش عروسکی اجرا کرد.

این مسئول ادامه داد : نمایش نامه «او» به کارگردانی وحید خسروی، مربی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه موفق به راه یابی در بخش اجرای جشنواره عروسکی تهران-مبارک شده است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران مبارک با دبیری مرضیه برومند یکم تا هفتم شهریورماه برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

درخشش مربی کانون پرورش کرمانشاه

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، تقدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.